2016. augusztus 3., szerda

NOTD&Tutorial | Kedvenc nyári színek


Sziasztok!

A mai témára két manikűrt is készítettem. Mindkettőt nagyon szerettem.

Az elsőt tegnap este kezdtem el és ma reggel fejeztem be, úgyhogy még mindig hordom. Nagyon szeretem a színeit. A neon narancs szerintem amúgy is a legjobb nyári szín, így nem hagyhattam ki őt sem a mai témából.
Amúgy ez a manikűr ihletett meg.





Bal kezemmel a jobbra nem tudtam olyan szépen megrajzolni a mutató ujjamon lévő mintát, és a középsőre is kissé szerencsétlenül került fel a szegecs, de szerintem még a viselhető kategória. :)





Használt lakkok: Golden Rose Rich Color 76, Rapsodi 319, Essence Play With My Mint, Flormar Matifying Top-Coat + fekete akril, BPS kör alakú arany szegecs, BPS csillag alakú arany szegecs


A második manikűrből már láthattatok részletet Instagramon, és a be nem fejezett verzióját a tegnapi blogbejegyzésben is. Most megmutatom, hogyan nézett ki a végeredmény.
Egyáltalán nem ezt a manikűrt terveztem be, de mikor megkaptam a tesztcsomagomat, gondolkodni kezdtem, hogy mit alkothatnék, aztán szépen jött az ihlet. Először csak a színátmenetes rész lett meg, aztán a két ujjamra a neon glitterek, aztán gondoltam egyet és kipróbáltam az arany szegecseket, végül pedig a hüvelyk ujjamra és a jobb kezemre a szárazecset technikára került a nyomdázás, szintén az új nyomdapárnámmal. Így tényleg minden új terméket kipróbáltam ebben a manikűrben. :)








Használt eszközök: Golden Rose Rich Color 76, neon zöld franken, Rapsodi 339, Rapsodi 311, Rimmel Rain Rain Go Away, Moyra No. 35 + BPS nagyfejű átlátszó nyomdapárna, BPS diamond pattern nail vinyl, BPS neon glitter, BPS csillag alakú arany szegecs



Kivételesen készült videó is a manikűr elkészüléséről.

A többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből