2016. augusztus 18., csütörtök

NOTD | Tengerész

Sziasztok!

Picit késtem, pedig már régóta elkészítettem a manikat. Viszont egyszerűen nem volt kedvem a képekkel és bejegyzésekkel foglalkozni. Most végre összeszedtem magam, hogy elhozzam nektek a posztot. Eredetileg két bejegyzést terveztem: egy klasszikus tengerészeset meg egy nem megszokottat. Előbbit elkészítettem, utóbbiból csak egy mani készült, így végül egybe gyúrtam a két bejegyzést.


Szinte az összes manikűrhöz ugyanazokat a lakkokat használtam, úgyhogy egyszerre sorolom fel őket: Golden Rose Rich Color 76 (fehér), Leydi 788 (piros), franken arany, Rimmel Azure (kék), Rapsodi (ezüst), Essence You Belong To Me (menta), Butterfly 149 (lila) + fehér akrilfesték, kék tempera, BPS arany szegecsek

1.


2.


3.


4.


5. 
Az egyetlen nem klasszikus színösszeállítás. Az inspirációt Lexa manikűrje adta.



A többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből