2017. március 7., kedd

Személyes | Boldog szülinapot, Cinc! ♥

Sziasztok!

Ma van a legjobbbartnőmnek, Cintiának a születésnapja. Tavaly egy baglyos manikűr sorozattal és egy szülinapi manikűrrel készültem. Idén karkötőt csomóztam neki, illetve készítettem egy képeslapot. Ez utóbbit tekinthetitek meg ebben a bejegyzésben.





A képeslap kinyítható, a belsejébe egy kedves idézetet és köszöntőt írtam, erről nem készült fotó, viszont a bal sarokba készült mini szülinapi muffint megörökítettem.


Munka közben
Féltem, hogy nem fog időben megérkezni a csomag (ami a megkésett karácsonyi ajándékot is tartalmazta, egy külön borítékban), azért három héttel hamarabb adtam postára, és alig pár nap alatt már ott is volt Cintiánál. A szülinapi képeslapot és ajándékot is külön borítékba tettem, felírva rá, hogy csak ma nyithatja ki. (Ezért nem posztoltam ki Instagramra se, miközben készült^^)

Cinc, nagyon remélem, tetszik neked a karkötő és a képeslap egyaránt!

Nagyon örülök, hogy az életem része vagy. Kívánom, hogy még sok boldog szülinapot megélj!

Sok-sok puszi és ölelés,
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből