2017. április 4., kedd

HAUL | Február- Március


Sziasztok!

Az elmúlt két hónapban, mióta itthon vagyok gyűjtögettem néhány dolgot, ezeket szedtem csokorba ebben a bejegyzésben.



Még január végén vagy február elején vettem észre, hogy a régi mikrónk, több, mint 12 év szolgálat után picit tönkre ment. Konkrétan belül megolvadt egy kb 3-4 cm-es átmérőjű részen. Miután ezt észrevettem, már nem nagyon mertem használni, szóval rávettem szüleimet, hogy rendeljünk újat. Emagról szereztük be. Szombaton este megrendeltem, hétfő délben meg is érkezett. :)


Ezt a táskát még január elején rendeltem, a laptopommal együtt, csak a nagy sűrgés-forgásban, költözködésben az előző bejegyzésből kimaradt. Szintén Emagról van. Nagyon szeretem, mert nem csak a nagy laptop, de még a régi picike is belefér (az amúgy tabletnek szánt^^) kis zsebbe. Ráadásul a háta is ki van bélelve, így nem fáj a hátam sem és nem vág.


Szükségem volt egy parfümre, mert az előző kifogyóban volt. Sokáig kerestem új illatot, de valahogy semmi nem fogott meg, végül tiszta véletlenül akadtam erre a darabra, és rögtön le is csaptam rá.


Már 2011 óta vágytam egy Esztány táskára, de itthon sosem momdtam, úgy gondoltam, hogy majd ha már fizetésem lesz, akkor összekuporgatom rá a pénzt. Aztán tavaly véletlenül elszóltam magam édesanyámnak, ő azóta nógatott, hogy rendeljem meg. Végül októberben, mikor legelőször voltam itthon, mentünk el édesanyámmal és választottam méretet, színeket. Ki szerettem volna fizetni, de édesanyám nem engedte. Januárra lett készen, édesanyám vette ki, mert én még nem voltam itthon. Februárban nagyon jó meglepetés volt, mikor haza jöttem. Azóta is ezzel járok mindenhova.^^ Lehet, hogy picinek tűnik, de hatalmas, amit rendszerint ki is használok. :)
Amúgy rengeteg méretben kaphatóak a táskák. Sőt, pénztárca, hátizsák, laptoptáska, övtáska is van a kínálatukban. Én is biztos vagyok benne, hogy nem ez az utolsó Esztány-termékem. :)



Februárban három csomag is fogadott a BornPrettyStore-tól. Rengeteg nyomdalemez, lehúzó, vizes matrica, bőrvédő, holo körömlakk, illetve két Moyra lemez is - ez utóbbiakat már itthon vásároltam még február elején. ^^



Jó néhány körömlakk is becsúszott. Kb fele-fele arányban újak, illetve olyanok, melyeket az elvesztett árnyalatok helyett szereztem be.





Le sem tagadhatnám, hogy Pepco-függő lettem.^^ Fülhallgató és egy bögre is jött velem haza. Egy papír- és írószaerboltból vásároltam fehér zseléset (nem működik gyáltalán, sajnos ment is a kukába), vastagabb kétoldalú ragasztó, illetve egy képernyőtörlő. Utóbbi nem a legszuperebb, de jobb, mintha csak sima ronggyal örölgetném.


Olyan cuki volt ez a papírzsepi tartó, ráadásul el is fogyott az előző százas csomag, szóval nem gondolkodtam, hogy kosárba tegyem-e ezt a virágos csomagolásút. Amúgy 150 darabos és két rétegű a szalvéta/zsepi.


Ahogy jött a tavasz és a jó idő, úgy szükségét éreztem egy új cipőnek is. Évek óta ódzkodtam a fordított bőr cipőktől (szerintem elemista korom óta nem is volt), de most sikerül rábeszélnie az eladónőnek, és nem bántam meg. Az egy dolog, hogy valóban tetszik és szeretem is ahogy a lábamon áll, de nem is tudom, mikor volt utoljára ennyire kényelmes cipőm.


Aznap, mikor a cipőt vásároltuk, édesanyámmal benéztünk a Pepcoba is. Csak egy mini termoszt szerettem volna vásárolni, aztán az alábbi kis csoporttal tértünk haza. ^^ A fakanalak kakukktojások, azokat egy eurós üzletlánc egyik boltjában vásároltam.


Ennyi volt az elmúlt két hónapra.^^ Van olyan, ami nektek is megvan, vagy amit szeretnétek beszerezni?

Minden jót!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből