2017. május 13., szombat

Teszt | BPS H005 Dreams Girl rózsaszín holografikus körömlakk


Sziasztok!

Még március 3-án indult útjára egy tesztcsomag a BPS webáruházból, aztán én is rendeltem tőlük. Sokági utaztak, de végre múlt héten megérkezetek a csomagok.



Ezt a rózsaszín lakkot elsőként próbáltam ki. Először elcsodálkoztam, hogy rózsaszínt rendeltem, nem is értettem, miért, hiszen volt már rózsaszín holo lakkom. Ez azért egy picit másabb árnyalat, mintha melegebb lenne, mint a Moyrás rózsaszín.


A lakk ilyen műanyag szivacsos tokban érkezett, ezzel is megóvva az utazás közbeni sérülésktől. A védőtok mellett egy holo díszdobozban is volt. Igaz, kissé még télies csomagolásban, ezüst színűben hópelyhekkel, de ez nem igazán zavar.



Az üveg téglalap alaku, csakúgy mint a BPS bőrvédőé, és hasonlóan az említett termékhez, a kupak itt is lejár az ecsetről.
Az ecset tömzsi és széles, nagyon jól lehet vele dolgozni, nem is csíkozott és a megfelelő mennyiséget jól fel lehet vele venni.



Két rétegben tökéletesen fed. Nálam szerelem volt első látásra/kenésre ez a lakk. Csak úgy magában hordtam három vagy négy napig, úgy éreztem, ide nem kell semmi díszítőelem. Még fedőlakkot sem használtam rá, csak utolsó nap kentem az egyik körmömre. Az az igazság, hogy úgy egy picikét jobban játszik a holo hatás, de valóban csak egy picit tesz ez még hozzá.

A képek készültekor épp felhős volt az ég, csak egy pici napsugarat tudtam elkapni, de így legalább sikerült olyan fotót készítenem, ahol napfényben és áryékban is megnézhetjük hogyan viselkedik a lakk.









Born Pretty Store weboldalán még számos, körömlakk és gyönyörűbbnél gyönyörűbb nail art csoda közül válogathattok. ;) Ha használjátok a VNX31 kuponkódot további 10% árkedvezményben részesültök!

Szeretitek a holo lakkokat?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből