2017. július 9., vasárnap

HAUL | Április - Június


Sziasztok!

Ma be szeretném mutatni nektek az elmúlt három hónapban zsákmányolt dolgok egy részét. Mindent én sem fotóztam be, de a többség itt van.
Nem időrendbe szedtem, inkább felhasználásuk alapján próbáltam csoportosítani őket.


Áprilisban és májusban rengeteg filcet vásároltam. Szereztem be díszítőszalagokat is.Először a helyi írószerkellékesnél, aztán internetről is rendeltem.


Ezt a lyukasztót főleg azért vásároltam, hogy szépen középre igazítva tudjam az A4es lapokat lyukasztani. A boltban kivettem a dobozból és kipróbáltam, hogy működik-e, itthon viszont meglepetés ért: pont az a vonalzószerű rész hiányzott belőle, amivel méretre lehet beállítani a lyukasztás helyét... :/ Sajnos nem rögtön próbáltam ki otthon, hanem pár hét elteltével, mikor már sem a termék doboza, sem a blokk nem volt meg. :(

Kétoldalú ragasztóm is igen csak fogytán volt már, így azt is beszereztem.


A szülinapos szalagot helyi boltban vettem, a 10 darabos csomagot pedig AliExpress-ről rendeltem. Kissé csalódott voltam vele kapcsolatban, mert azt nem írta, hogy random színeket kapunk, márpedig én csak a smaragd szalagért rendeltem meg pont ezt a csomagot, ami, mint ahogy a fenti kép is bizonítja, nem jött el hozzám. Ezenkívül az is meglepett, hogy a szalagok áttetszőek, de ezen idővel áttettem magam. Ha olyanra ragasztom őket, amin írás is van, előtte fehérrel átfestem az alapot. Innen rendeltem, ha valakit érdekel.

A lenti képen látható szalagok is AliExpressről érkeztek. Az ötös csomaggam nem igazán vagyok megelégedve, mert bár eltakar mindent, hisz nem átlátszó, jóformán nem is ragad. Szóval kell alá a kétoldalú ragasztó, ha nem akarom "elveszíteni". Én innen rendeltem.
A négy mintás viszont annak ellenére is nagy szerelem lett, hogy ők is kissé áttetszőek. De annyira jó velük dolgozni, hogy amint megérkeztek és kipróbáltam őket, másnap már megrendeltem az eladótól a többi tekercset is, így teljes a kollekcióm. :) Itt érhetőek el, ha valakit érdekel.





Ezt az arany szalagot egy rózsaszínnel együtt rendeltem. Ez ideért, a rózsaszínnek híre sincs. Jeleztem, hogy csak egyik jött meg, de meg sem pirulázták... oké, nem sok pénz, de akkor is dühítő, hogy még egy "Elnézést" sem kaptam. :/ Ezek után a zöld verzióját, amivel amúgy szemeztem egy ideig, tuti nem rendelem meg. Innen való amúgy.


Régóta szerettem volna szilikon muffin formákat beszerezni. Mikor végre találtam a Pepcoban, valamiért nem tudtam megvásárolni. Mikor visszamentem, már nem volt... Teltek, múltak a hetek, sokadik próbálkozásra végül ismét ráakadtam, ráadásul leárazva és abban a limezöld színben, amiben újabban a konyhai eszközöket gyűjtöm. Szóval nem volt kérdéses, hogy két dobozzal jön velem haza, s ha már ott voltam, szív alakút is elvettem egy dobozzal. Egy dobozban 10 db forma található. Már ki is próbáltam őket, többször is. Öröm velük a munka, de tényleg! A cukkinis-csokis muffin receptjét itt el is olvashatjátok, ki is próbálhatjátok. Isteni finom, csak ajánlani tudom! ;)


A kitűzőről és a hűtőmágnesről a himnusszal nagyobb kép ebben a bejegyzésben található.


A fenti jóga nadrágot a Kauflandból szereztem be, és nagyon örülök, hogy így tettem, kényelmes, egyik kedvencem lett. Ugyanakkor egy új sampont is kipróbáltom, méghozzáa a Syoss márkától. Sajnos nálam nagyon nem vált be, allergiás vagyok rá, de olyan szinten, hogy hogyha reggel hajat mosok, még késő délután is ég az arcom. :( Szóval egy-két hét használta után kénytelen voltam visszatérni a bevált Head&Shoulders márkámhoz.


Szandálom nem nagyon volt, így egyik unokatesókkal shoppingolós délután azt is beújítottam. Sokat keresgéltem, mert sehol nem találtam oylat, ami az én méretemben is volt, de ami a legrosszabb, hogy ha mégis akadt, nem tetszett. Utunk végezetéül épp a Pepcoba indultunk, mikor megakadt ezen a szépségen a szemem. Szerelem volt első látásra, s láss csodát, az én méretemben is volt! :)

Április végén volt a születésnapom, ebből az alkalomból Édesanyám lepett meg egy gyönyörű blúzzal. A színét a jobb oldali, teljes kép adja vissza. Az egyik kedvenc árnyalatom, nagyon örültem neki. :) Unokatestvéremtől egy szuper kötényt is kaptam, ennek fotózása viszont elmaradt.



Egyik barátnőm kedveskedett ezzel a csomagocskával, szintén születésnapom alkalmából.
 Jöjjenek a lakkos zsákmányok. A legnagyobb részüket már használtam, még ha teszt (még) nem is készült a blogra.




Tesztek: Nyomdalemez, rózsaszín holo körömlakk, barna holopor, szilikonpöttyök lakkzselé kupakra.

Régi kívánságlistás ez a lemez. AliExpressen csaptam le rá, itt. Viszont a csomagolás le volt ragasztva, pont mint újabban a BPS-től küldött termékeké is, illetve a háta is pont olyan, ezek alapján arra gondolok, talán eredeti ez is.

Szintén AliExpress-ről, konkrétan innen.

Megszereztem a fólialakkokat is. Egyelőre csak az ezüstet és fehéret, fekete épp nem volt a boltban. Elsőre nem voltunk barátságban, másodikra meg harmadikra vegyesek az érzelmeim velük kapcsolatban... szóval ismerkedünk még picit, mielőtt jönne a tesztbejegyzés.


A fenti csomaggal kapcsolatban is csalódott vagyok picit. Rendeltem egy ujjvédőt is, ami a konyhában, zöldségdarabolás közben tehet nagy szolgálatot. Sajnos az nem volt a csomagban, és hiába írtam a Supportnak, meg sem pirulázták... :/ Emellett a színes kövek is csalódás, képek alapján nem pont ilyenre gondoltam... de erről majd bővebben a pár hét múlva a tesztbejegyzésben.

Öt éve foglalkozom komolyabban manikűrök készítésével, eddig mégsem volt transzferfóliám - holott fóliaragasztót még tavaly januárban rendeltem. Így mikor megvásároltam a Moyra fólianyomdalakkjait, fóliákat is kellett rendelnem. Szintén AliExpresszes szerzemények.

Ők innen.

Ők pedig innen.
 A legutóbbi BPS tesztcsomagom tartalma. Keresgéltem, de nem találtam közös fotót, őgyhogy szotyogtatva hozom őket.



Teszt


Impulzusvásárlás volt. Elsőre blikkre hatalmas csalódás, legalábbis a zöld. Másodikra viszont... nem lövöm le  apoént, majd a tesztbejegyzésben írok róluk bővebb véleményt. ;)

Akik követnek Instagramon vagy FaceBook-on ismerősük vagyunk, sejthetik, hogy manikűrös tanfolyamra járok. Május elején kezdődött, azóta rengeteg dolgot beszereztem már, a lenti kép csak a kezdetekkor készült kis csoportkép. Azóta néhány eszköz, UV lámpa és zselék is kerültek a birtokomba.


Van olyan termék, ami nektek is megvan, eseteg amiről szívesen olvasnátok véleményt a blogon?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből