2017. július 19., szerda

NOTD | Nyári dry-brush manikűrök

Sziasztok!

A mai bejegyzésben két dry brush-nyomda technikával készült manikűrt szeretnék nektek bemutatni. Nagyon szerettem mindkettőt, sok dícséretet is kaptam rájuk. :)





Még május közepén készült ez a manikűr. Ezt a színkombinációt már régóta szerettem volna kipróbálni: világoszöld, crimson (szótár szerint karmazsinvörös vagy bíbor, de megnéztem mindkettőt, egyiksem crimson ^^), óceánzöld. Mivel túl soknak éreztem őket, még fehéret is adtam hozzá. A Moyra Aboriginal lemezért is nagyon szerettem volna még kipróbálni, így feketével nyomdáztam rá. Gyűrűs ujjamra pedig a Golden Rose Holiday arany homoklakkja került.

Használt lakkok, termékek: Moyra No. 90, Golden Rose Paris 124, Golden Rose Rich Color #19, Moyra No. 03, Moyra No. 35, Golden Rose Holiday 82, Moyra Aboriginal nyomdalemez.


 

Már egy ideje vágytam valami nyári, vibráló manikűrre, végre el is készítettem magamnak. Fehér alapra készült a drybrush minta, erre nyomdáztam. Aztán a gyűrűs- és hüvelykujjamra ugyanerről a lemezről készítettem matricát.

Ismét kifogott rajtam az átlátszó nyomdafej, sehogy nem tudtam felvenni a mintát, ezért régi bevált nyomdafej után nyúltam, oda kellett figyelni, de szinte teljesen sikerült egyenesen felvinnem a mintát. :)
Fedőlakk gyanánt UV lakkot használtam, ami nem javallott körömlakkok fölé használva, de nekem amúgy sem kell tratósnak lennie, hisz 2-3 nap alatt megunok egy mintát, a lakkzselé viszont megvédi a lakkozást a zselétől, tippleoldótól, acetontól, ha valaki másnak készítek manikűrt vagy gyakorlok.

Használt lakkok, eszközök: AVON Gel Shine Iceberg White, Rapsodi 311, SaintGill Color Show 07, franken zöld, Moyra No. 35, BornPrettyStore Geometry BP-X17 nyomdalemez, BornPrettyStore fixálásmentes UV fedőlakk, Moyra taknyos nyomdapárna.



Kineki melyik manikűr tetszik jobban?

Legyen szép napotok!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből