2018. március 23., péntek

Manikűrvadász | 5. szülinapi forduló

Sziasztok!

A Manikűrvadász szülinapi fordulójára a manikűrömet már három hete elkészítettem, viszont nem volt időm eddig képeket szerkeszteni és bejegyzést írni. Remélem, elnézitek nekem, hogy pici késéssel hozom nektek az elkészült manikűrt.


Ahogy az már lenni szokott, a szülinapi forduló alkalmából ülföldi bloggerináktól vadászunk. Idén én a So Nailicious blogot kaptam, ahol rengeteg manikűrt mentettem le. Végül erre a dry brush-fóliás-szegecses manikűrre esett a választásom.


A koncepciót és nagyjából a színeket is megtartottam. Alapnak a halványlila helyett krémszínűt használtam, illetve a lila lakk helyett én gy rózsaszínes árnyalatot választottam. Nagyon szerettem ezt a manikűrt, majdnem két hétig viseltem. Többen meg is dícsérték, legnagyobb dícséretet viszont a páromtól zsebeltem be érte. :)

Nektek hogy tetszik a végeredmény?

Nézzétek meg a többiek alkotását is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből