2016. január 14., csütörtök

Lakkozz! Fotózz! Posztolj! | Év színei 2016: Rose quartz & Serenity

Sziasztok!

Ma egy régi-új kezdeményezéssel térek vissza, s ebben társam lesz még néhány bloggerina. Aki évek óta követ, az emlékezhet még a Lakkozz! Fotózz! Posztolj! kihívásomra. Most róla sepertük le a port, illetve turbóztuk fel picit.  A házigazda szerepét a témaadó vette át, illetve a fordulók kéthetente csütörtökön fognak megjelenni.

Az első témát én szolgáltattam, s az így januárban nem is lehetett volna más, int az Év színei 2016. A Pantone jóvoltából idén két árnyalatot is az év színének tekinthetünk. Ezek a Rose Quartz és Serenity árnyalatok.


A homoklakkok (Avon Mineral Crush Agate és Golden Rose Holiday 52) kívül minden úgy lett kikeverve, a lakkokat nem sorolom fel, mert vagy 10-12 lakkot kutyultam össze. Serenity-t akartam keverni, egy teljes üvegcsével. Végül rájöttem, hogy inkább lila lett a végeredmény, mint kék. Viszont már ő maradt. Azt viszont csak most vettem észre, hogy annyit torzított a színhűségen a fényképezőkép, hogy a képeken már tényleg kékes, pont olyan, amilyennek lennie kell! :)


Életemben először készítettem homoklakkokból átmenetet. Nem lett a kedvencem, de azért olyan rosszul sem sikerült, szerencsére.


A többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből