2016. január 30., szombat

Lakkozz! Fotózz! Posztolj! | Hungarikumok - Kürtöskalács!

Sziasztok!

Bár a mani már lassan két hete kész van, nem volt sem időm, sem igazából energiám, hogy hamarabb elkészítsem a bejegyzést.

Ezt a témát Cinc adta. Kérte, hogy tekintsünk el a matyó- és kalocsai mintáktól. Nekem, mivel már készítettem hasonló mintát (itt), meg sem fordult a fejemben, hogy ez irányba menjek el. Amint olvastam a témát, rögtön a kürtöskalács jutott eszembe.


Tudom, hogy nem igazi hungarikum abban az értelemben, hogy ha jól tudom, nincs levédetve. Talán épp azért kaphatott szárnyra az elmúlt hetekben a hír, hogy a románok le akarják védetni a "székely kalácsot" (románul így hívják), mint román termék. Igazából nem tudom, ebből mennyi igaz, az is lehet, hogy csak a FaceBook kapta fel. No mindegy is, a lényeg, hogy én ezt a finomságot festettem meg.

Túlzásba nem vittem az alkotást, Avon Mudslide lakkjára szivacsoztam fel a GR Ceramic 133-ot, aztán a gyűrűsre egy réteg francia alapra ment egy réteg holo csillámos, erre festettem a Rapsodi 354 barnával az alapot, majd az Avon barnával a kontúrt.


Többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből