2016. május 29., vasárnap

Boldogság gyűjtemény #1

Sziasztok!

Ma egy  új rovatot indítok útjára, mellyel más néven már sok-sok blogon találkozhattatok. Először akkor ötlött fel bennem a gondolat,mikor kb. 5 évvel ezelőtt Via "Thinks I Love Thursday" rovatát kezdtem olvasni, akkor más nem is írogatott hasonlót, ha jól emlékszem. Viszont lebeszéltem magam róla, de az évek alatt sokszor eszembe jutott, csak nem hagyott nyugodni.
Alapjában véve elég gyakran vagyok pesszimista. Ha ez a tulajdonság öröklődik, akkor Édesapámtól örököltem, ő aztán rajtam is túltesz két-három lapáttal...

Azt hiszem, jót tenne nekem, ha időnként visszaolvasnám, éppen mi okozott örömöt egy-egy időszakban. Azt nem állítom, hogy minden héten jövök a bejegyzéssel, mert magamat ismerve, úgysem teljesíteném, de azért időről-időre megpróbálom összegyűjteni az apró örömöket.

Ha kíváncsiak vagytok az első ilyen gyűjteményre, a kép után kattintsatok a "Tovább" gombra. :)





sikeres pedagógia záróvizsga  nagyokat nevetni két vizsga között a büfében  reggel első lenni a könyvárban, a csendben és nyugalomban dolgozni  hallgatni, ahogy a könyvtár tetején játszik az eső  késő este epres-vaníliás-zöld teát inni és végre blogot olvasni  esőben sétálni  megkésett szülinapi ajándékot kapni, hatalmas volt a meglepetés  sütizés közben jót beszélgetni ♥ ráakadni Moly.hu-n gyerekkorom egyik félbehagyott könyvére, mely az évek során többször is eszembe jutott, de sem a szerző, sem a könyv címére nem emlékeztem már  az idei első eper  elkezdeni edzeni  apukámmal focimeccset nézni  Toni Kroos felemeli a BL-kupát

Ezek voltak az én apró örömeim a héten. Hát a tietek?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből