2012. szeptember 15., szombat

Teszt | Rapsodi lakkjaim, csapó 2


Sziasztok!

Már pár hete bemutattam a Rapsodi lakkjaimat, azokat itt tekinthetitek meg. Ám azóta beszereztem még párat. :)
Nem is húzom tovább az időt, jöjjenek a szépségeim:



Gyönyörű sötétkék - 347
Gyönyörű színe van! Én teljesen oda vagyok érte! Először csak azért jött velem, mert Szidi barátnm hisztizett, hogy mégis hogyan képzelem, hogy sárga lakkot veszek (utálja a sárgát), de meglátta ezt a szép kéket (ami amúgy is a kedvenc színe^^), és azt mondta, elnézi, ha ez is velem jön. :) Én meg nem tiltakoztam, mert amúgy is tetszett az üvegben. És felkenve sem csalódtam benne! :)
Először az első "tribal print" manimon láthattátok, már ott megmutatta, milyen szép tud lenni. :)
Az ecsete átlagos, ronda szaggal nem rendelkezik, szóval az is átlagos, két réteg már elegendő. Sajnos a Rapsodi lakkok többsége megfogja a körmöt, ezért én már eleve ez alá is alaplakkot használtam, jelentem, így tökéletesen rendben van. :) Azt nem tudom, hogy alaplakk nélkül fog-e, mert nem próbáltam, és inkább nem is fogom, mert a júliusi medúzás manihoz használt kék lakk annyira megfogta, hogy még mindig van a köröm alján kék szín! :D




Holo csillámok - 20
Sima holo lakkot nálunk még nem láttam, sajnos.Így érthető, hogy rögtön lecsaptam erre  holo csillámosra, amint megpillantottam. :D Ha hiszitek, ha nem, annyira sűrű, hogy a körmökön csak egy réteg csillám van! :) Szerintem majd fogok hozzá tölteni egy kevés átlátszó lakkot, hogy kicsit "szellősebb" legyen. :D





Ezüst - 351
Sajnos még mindig nem az igazi ezüst. :S Pedig már azt hittem, megtaláltam. Az a gondom vele, hogy nem az az igazi metalizált, hanem tele van ilyen apró csillámokkal. :S Amúgy szépnem szép, szóval nem ezzel van a gond, csak egyszerűen nem olyan amilyet keresek. :D Olyan mint mikor az üzletben diós helyett csokit kiflit kapsz, szereted azt is, fincsi, csak éppen nem diós. xD Szóval így vagyok vele én is. :D
Kell 3 réteg, de elfér még 4 is. Én a gyűrűs ujjamon használtam egy alaplakknak is beillő réteget a farmasi ezüst lakkjából, de a végeredmény nem igazán üt el a többitől.
Eddig inkább csak diszíteni használtam, de itt teljes körmökön is megtekinthetitek, a gémkapcsos körmökön. ^^
Egy réteg

Két réteg

Így csillog a fényben

 Lila-arany duokróm - 04
A színe az valami csodaszép. *.* Én nagyon imádom! Mondjuk a fényképezőgéppel nem szeretik túlzottan egymást, mert kb 30-40 percen át kattogtattam, míg ezt a pár képet végül sikerült normálisabban elkészíteni.
Az állaga nagyon jó, két rétegben már elég. Az ecsetéről nem tudok semmit mondani, lévén, azt kifelejtették. xD Ha szeretnétek az ecset nélküli kupakról képet, a képet itt megtekinthetitek, ahol még egy manikűrt láthattok ezzel a színnel és a holo lakkal.








Umbrella - sárga
A számát most nem nézem meg. Ez a lakk a kakukktojás, hogy lássátok, mennyire gagyi sárgám volt, és miért kellett vegyek még egyet. :) Nem akartam egy posztot pocsékolni erre a lakkra. Én nem ajánlom senkinek az Umbrella márkát. Csak akkor használom, ha fehér alapra neon sárga pöttyöket kell használjak. :D
Amúgy a képeken fehér alappal két réteg lakk látható.



Sárga - 336
Íme a sárga, melyeket fent már párszor beharangoztam. :) Szerintem ez egy csodás sárga szín! :) Én amúgy sem utálom a sárgát, sőt, kisebb koromban évekig volt a kedvenc színem, 4-5 évig még a szobám fala is sárga volt...de lehet, hogy volt az több év is. :D
Akár egy réteg is jó, de kettővel a tökéletes. Állaga jó, bár kissé zselésebbnek tűnik.... vagy csak simán vastagabb a többinél. ^^ Szeretem, mert a többi Rapsodi lakkhoz hasonlóan gyönyörű fénye lesz száradás után. :)





Tört fehér - 303
Már a polcon feltűnt, hogy nem épp az a szép fehér árnyalat, mint amilyenhez szokva vagyok, de szükségem volt fehérre, és normális nem volt, hát megvettem ezt. Csak itthon jöttem rá, hogy ez inkább francia lakkozáshoz alaplakknak vagy valami hasonló lehet. Azért nem rossz. :) Én fogok alá használni átlátszó alaplakkot, mert így sárgul tőle a köröm. :S Bár szerencsére ez nem olyan, mint a sötétebbek utáni kékülés, mert ez egy-két mosás után lejött.
A gémkapcsos manikűrnél is használtam az egyik ujjamon.







No, most már az összes Rapsodi lakkomat láttátok, ismeritek. :)
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből