2013. május 27., hétfő

Teszt | Rapsodi lakkjaim - csapó 3

Sziasztok!

Még szeptemberben vettem két Rapsodi lakkot, amit azóta sem mutattam be, illetve a napokban egy újabbat, így épp ideje megmutatnom nektek, mire képesek a szépségek! :)




Rapsodi 311 - pink
Ezt a lakkot még szeptemberben vettem, csak azóta még nem mutattam be külön posztban, hogy mit tud,de most épp itt volt az ideje!
Ahogy az már lenni szokott a Rapsodi márka képviselőivel, ezzel a pink szépséggel is teljesen meg vagyok elégedve, úgy állagát, mint az ecsetét és száradási idejét tekintve!
Az első képeken az előző Gabrini 376 lakkal felváltva látható.

Rapsodi - Gabrini - Rapsodi - Gabrini

Rapsodi - Gabrini - Rapsodi - Gabrini

Rapsodi - Gabrini - Rapsodi - Gabrini

Rapsodi - Gabrini - Rapsodi - Gabrini

 
A képeken két réteggel látható.




Rapsodi 305 - répanarancs
Narancssárgát kerestem, ez egy kicsit sötétebb árnyalat, de ennek ellenére nagyon szeretem a színét. :) Két rétegben is jól fed, de a tökéletes, erős színért érdemes három réteget felkennem. Amúgy gyorsan szárad, az ecsettel is jól lehet dolgozni, és a szokásos Rapsodi formát, vagyis ragyogó fényt ad száradás után is. :)







Rapsodi 329 - bogyoszínű
Nagyon haragszom az üzletre, ahol vásároltam! A lakk sajnos fel volt hígítva! A színét nagyon szeretem, jelly sandvich lakkozáshoz is tökéletes lesz. Két rétegben is jó még, de azért háromban az igazi.


Vakuval, lámpafénynél

két rétegben

két rétegben


Update (2014. 04. 22.)

Rapsodi 301
Elég csalódott vagyok, mert nem ilyen fehérre számítottam. Hasonló lakkom már volt. De most már mindegy. :/

Egy réteg


Rapsodi 309
Ezzel sem vagyok megelégedve, még mindig nem találtam meg a tökéletes világos körömlakkot. A színe sem a kedvencem, ráadásul négy rétegben fed annyira, hogy az akár használható is legyen. Valószínűleg új lakkott fogok belőle keverni, mert ez így nagyon nem gyerebe. :/
Négy réteg

Egy réteg

Két réteg

Három réteg

A többi Rapsodi lakkomat itt tekinthetitek meg:
csapó 1
csapó 2

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből