2016. március 16., szerda

NOTD | Lila virágos

Sziasztok!

Timi tavaszi kihívásának Virágok témájára készült ez a mani. Először (sőt, másodjára és többedjére) nem ilyen manikűrt terveztem, de az az igazság, hogy az idő nagy úr újabban nálam is, és nem nagyon enged. Szóval maradtam a gyorsabb verziónál, s előkaptam életem első, noname-kínai nyomdalemezét. Jó rég használtam utoljára. Emlékszem, akkor megfogadta: soha többé. Hát eddig tartott. :D


Használt lakkok, eszközök: AVON Romance, AVON Matte Violetta, B.O. 75 + noname nyomdalemez, BPS átlátszó nyomdapárna, LadyQueen fekete kő

Többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből